Monday, July 26, 2010

31 :D

what a LIFE! HAHA ;) tadi dekat sch tade pape. aku just blaja english and sejarah. first masuk kelas, mcm biase laa. cikgu asikin konpem tak masuk sbb daa lmbad, so t'pksa tggu cikgu english masuk :) sementara menunggu, aku tercari cari mane pegy nad ny! ahh, hmph, takpe laa. tak datang laa tuhh -.-' last last! ahaa! i got you! HAHA. aku ingad kn kauu tak dtg tdy. aku tanye doranx, doranx ckp tak dtg laa hape laa -.-' hampehh betul.

lps tuhh, DIA DATANG! DENGAN LENGGANG LENGGOKNYAA :) HAHA. cikgu english mari. best kudd buad apee tahh. smbil2 tuhh nad and aku mulaa laa bercerita. :D biase laa tuhh. and then rehat, aku dgn nad. ktorang plan nak mkn burger! yeahh, HAHA. mkn mkn mkn. cerita cerita cerita and smpai laa masenyee untuk aku balik kelas. HABIS REHAT LAA NGEK! -.-' tapi before that aku plus nad merayau2. aku mcm biase. mnjadi spy dkad tingkat 3 and usha2 laa si ehem2 tuhh. rajinnya dia :( sayangg, good luck bie for your PMR <33

lps tuhh time time naa usha, aku terpandang sesuatu yg membuat kan aku tergamam seketika dan NAD!! CABUT NAD!! CCTV! OH MAN! FAMOUS AKU NANTI! fuhh, aku taa lari pun. just jalan laju jea, hakhak :) masuk jea kelas, haa amik kau. yee mei ling mari, maknenya SEJARAH TIME bebeh :) best aa jugak. lps tuhh habis laa mase dan aku sudah merasa bosann -.-' lalu datanglah dua alien yg lebeh dikenali sebagai zhee zhong and zheng kang ;)


habislah aku! blue mari @.@' a err ahh ah ah ah! wtf, sial duhh korang lalu lama kelamaan aku pun mula laa join2 skaly dgn nad. gelak2 mcm pontianak duhh. DAH BUANG TEBIAT DAH KE? bak kate nad laa tuhh :) HAHA, lps dah habis semua alphabet dorang start dgn number pulak.


one - i want to seks with you -.-' aku dgn nad gelak mcm haram jea, HAHA :) lps tuhh smpy dkad num 14! oh man! nad, dorang dahh gilaa, help me help me! HAHA. mmg bengong duhh zheng kang ny, mcm FCUK! HAHA. 5 mnit kemudian, aku dgn nad dahh mengantuk. apa lgy! nad tydo jum HAHA. best kudd, smbil angin tiup2 kn, fulamak. mmg lyn habis duhh. last last, nad yg kejud aku coz nak balik. kabut aku kms brg, HAHA :)


thanks nad tmn fafy tydo :) ly forever, and tak lupa dkad baby boy kuh! aww! HAHA. iloveyoumore sayangg <333




so apa kata kita pegy mkn :) lapar duhh -.-' dadaa.

No comments:

Post a Comment