Saturday, August 28, 2010

aktiviti harian :)

so hari ni, aku bangun agak lmbat ==' tak tahu mengapa, so tadi bangun pukul 11 something. itu pun sebab aku terdengar suara2 yg begitu byk and tak selalu aku dengar, aku bangun, betulkan rmbut, and tgk kat luar ade makcik2 yg tgk aku mcm nak meminang! HAHA, perasan lah kau faa. buut betul dohh! ade sorang makcik ni, tgk mcm nak err entah, aku tak dapat nak pastikan lagi, aku pun chupp! masuk bilik tengah, usha je dorang, aku nak mandi, but takut dorang usha aku pulak kn, so tak lama lps tuh, dorang pun balik. eh! mak teh la! bila dia smpai :D aku dah syok sendiri ni, HAHA. lps tuh aku ambek towel and mndi, dlm 1 jam lebih ak dlm bilik air. biasa laa tuh, aku dgn bilik air tak dapat nak dipisahkan. mesti mandi lama! HAHA :) lps tuh, kutip kasut, and basuh. rajin kan ? mekaseh, AHHA 0:) lps tuh aku tgk tasha gune lappy, dah lama dah budak nih guna, so aku pun mintak :D then dlm 20 mins after that, mummy call daddy, suruh aku turun ambek aym, yum yum! nanti aku chubby! HAHA :D lps tuh buang smpah, ewh! but best, senaman ringan, hee.


tengok ni! 



aku nak yang ni boleh ?! heee :D
tak pun yg bwh ni



yg ni boleh ? peace ! HAHAH :)
tak pun yg bwh ni jugak!


boleh laa boleh laa! untuk aku pegy travel :D hee
tak pun yg bawah ni pun okay jugak, favoritaa!


cantik kn ? aku suka! :D

hee, hope aku dapat salah satu drpd yg ni! wuuhuu :) * kumpul duit ye faa :D sikit sikit, lama lama jd bukit duit! 
dah dah! lari from topik hari ni! haishyoo. agaknyee, esok aku pegy beli baju raye. smpai mlm kot, sbb esok kn ahad, daddy ckp naa bwk bukak puasa kat luar. tmpat aku tak tahu, tapi seafood kot. ahh! byk udang! tak suka tak suka! aku nak ikn msk sweet sour! wuuhuu, ha'ah kn, dah lama tak mkn ikn sweet sour ni :) eh eh! dah dah! psl makanan pulak pegy nyee, haisehh, so tadi nak main poker, takut duit hbis, aku main kejap2 je :D hari ni mcm boringg sikit, kat rumah snyp je ==' mummy tade, pegy jumpe customer die, ade org nak straighten rmbut, masyuk! :D mlm ni pulak, ade org nak buat lentik bulu mata, aku and fifi esok kot tak pun mlm ni, nak straighten rmbut :) and aku nak buat rmbut mcm luciana! gila laa! mcm org gila dohh, tapi aku suka, messy! heee, hope aku jd buat rmbut mcm luciana tuh! :D so ni je kot post aku, so kepada buah hati intan payungku, saya dah update blog! :D sila sila laa ye, ngeheh. so daaa, 



p/s ; i like to disco baby! 

1 comment: