Saturday, August 21, 2010

waccout!

so hari ni aku bukak puasa dekat rumah aunty aku lagi, and thats shikin ody :D yeayy me ==' ahh! tolong laa wehh, aku nak stay kat rumah, haihh. susah sgt ke haa ? like aku duduk sini, semua bnde aku buat. kau ? apa yg kau buat ? ckp phone, baring and tidur mcm tade tulang ! ohh peliss, tolong tolong laa jugak kat dapur ni, takkan nak biarkan adik kau, mak kau and aku buat semua bnde. mg betul ckp mak '' ***** hang tuh ddah tak kenal dapur tahu tak? haihh " see, mak kau pun ckp mcm tuh, apee kes kak ? ==' naik pitam aku. waduhh waduhh. duduk sini agak boring laa jugak. mlm ni kat sch ada buat bukak puasa sama2 but aku mls laa nak pegy. boringg! HAHA. zaty mayb pegy, semangat gila kau :D HAHA. hari ni maksu kena msk sbb dia terpilih untuk buat mkn mkn ni. kiranyee mcm turn dia untuk hantar makanan ke surau. so aku membantu maksu kat dapur. duhh! percaya atau tidak aku menangis dlm dapur. haaa haaa, cuak cuak! HAHA. actually bkn menangis, mata aku just berair sebab aku kupas bawang. fes time mata aku berair akibat kupas bawang. selama ni okay je, HAHA. ada laa tuhh sebab2 diaa. sedih ke hapee ke kn ? :D so tadi aku terjumpa gmba aww. rindu gila dekat sis emy! wuuhuu, so ni ha gmbo nyee :D



so itu dia sis emy! wuuhuu, :D tgk aku! comel kn pakai tudung ? HAHA, * masuk bakul angkat sendiri :D
gila aa, rindu rindu, nanti sis dtg lagi aww. boleh kita pegy jejalan. tapi mitak permission mummy dulu, HAHA :D so itu jelaa gmbo yg aku jumpa, selebih nyaa, just check dekat fesbuk den yo (: 


and know what ?! si adli mat kering uh ajak wa kuar der! HAHA, gila kelakar, aku story kat bella 2b, dia pun gelak bersama! HAHAHAHA. mana tak nyee, ajak aku kuar pegy ioi. okehh nih perbualan antara aku and adli pak imam ganja, HAHAHAHAHAH






dia ; farah, aku dapat tahu psl meja kau tuh * sambil tersengeh2
aku ; ohh haa * mls nak lyn dia, HAHA
turun tangga *
adli ; haa wehh, rabu kau free tak ?
aku ; * haa ni mesti nak ajk aku kuar. oh haa, aku tak sure laa wehh. 
dia ; err jum teman aku pegy ioi. aku ada kelas :D
aku : ohh tgk aa, aku tak free kot * betul laa apa yg capiq ckp, HAHAHAHA. 
aku bisik dekat nad * nad nad ! tolong aku ! dia ajk teman pulak dahh. eeeee =='
dia ; ohh tape, semua bnde aku support kau, transport pun sama
aku ; oh haa, tgk ehh wehh. aku tak free kot nanti, hee :D * senyum kambing
still turun tangga, and dia still follow belakang aku! ==' HAHAHAHAHA, aku cepatkan langkah aku dgn nad :D
aku dah jauh from dia, sekali dia jerit !


dia ; farah! ingat aww! hari rabu! okehh :D


aku dgn nad tergelak2 HAHAHAHAHAHHAH, gila babeng, kepada adli. aku tak free ehh, tak pernah free, AHAHAH :D sorry, jgn nak ss pleasee (: thanks you!


and nak tahu, ada ke patut yg dia ckp kat bella 2b yg aku suka dia, luaran je tak suka, tapi dalaman aku suka dia, HAHA. gila lahh wehh! HAHA. okehh okehh, not funny! HAHAHAHAHHA. but aku still nak gelak sebab kelakar! dah lahh kering, bajet nak jadi mcm haziq dekat sch, HAHAHAAHAHAHH :D

No comments:

Post a Comment