Tuesday, August 17, 2010

WHAT THE F FOR FAA!


believe it or not, muka aku mcm ni time nak jawab kertas science ==' gila babeng, aku tak sah kalau tak tinggalkan 1 or two subjective quest, HAHA. gurlfie2 aku pun ada kot tinggal2 :D ehh biasa laa kan, kalau tak bukan sibs laa, HAHA. yeke ? :D so tadi geo agak senang sebab aku study geo je, wuuhuuu, maths pun agak agak susah laa, HAHA. asyik memonteng je and ni laa balasan nyee, soalan2 maths ada jugak yg tak dapat nak jawab, HOHO :D esok exam apa aku pun tak tahuu ==' ish! teruk lah kau faa, haisihh. tadi kan, time nak jawab soalan science, tetibe cikgu tyl pegy dekat thyushini and raba2 diaa, aku pun menjadi pelik, sekali keluar kertas dekat dlm pocket dia. haa! dah sah dia cheating! ehh nampaknya tekaan aku salah, tharshini hantar dekat dia surat. biasalah tuhh, nak tiru tiru, HOHO. but kesian thyu, tharshini punya pasal, thyu jugak yg kena, but thyu pun satu, berpakat ==' haihh, kelasmet kelasmet, HAHA :D so aku dah tade benda nak story, so daa! HAHA, nak berbuka dah! weehee :D so byee, ly readers * ada ke yg membaca blog aku yg agak bengong ni ? :D

No comments:

Post a Comment