Wednesday, July 28, 2010

33

STATUS ! LIKE WTF -.-'

adakah aku single atau masih ditaken oleh si dia? oh man! ilovehim so damn much duhh -.-' tapi, macam mane. diana ckp dia tak paham aku sedangkan aku pun kadang2 tak paham dgn dia, HAHA. aku nak single or go on with him? dia dah laa nak exam, aku pulak seksa dia mcm hapee jea -.-' oh kalau dia tak exam. sure aku tak kan lepaskan dia. ohh fara, tak kan laa kau tanak tgk future husband you success? HAHA. ohh couple break or couple or break?! ahh! kenapa dunia ni mesti ada dua pilihan? oh mmg bengang! fara, kau kena lepaskan dia laa bodoh! dia sendiri ckp, jodoh tak kemana laa sayangg <33 aww wish that there were no exams in Malaysia! just exam bulanan jelaa -.-' oh boy oh boy. btw, tadi aku jumpa dia time balik. tapi disebabkan aku rasa nak keluar, aku pun keluar dari gate sekolah. last last jumpa makacik yg berbaju kurung yg sangat ayu kelihatannya. HAHA. dia ajak aku balik. tapi aku ckp rasa mcm tanak balik. yelaa, nak jumpa haziq laa katekan <33 tapi last last aku decide nak balik and stay dekat rumab mama je. hmph :( sedih betul. kalau laa aku bebas boleh balik sukahati bila or keluar sukahati bila, bapak ah! best gila kudd! sekarang ni, nak pegy tmn pun tara kasi punya woo. memeang mcm lahanad. takpe laa. aku terpaksa lepaskan haziq demi exam dia. HOPE DIA FOCUS and BUKANNYA cari betina lain! fuck dia duhh kalau dia curang dgn aku. tapi even aku single. aku tetap sayangkan dia. you'll always be in my heart biee. loveyou sampai aku mampus nty! muahhmuahh ,33



No comments:

Post a Comment