Wednesday, July 28, 2010

34 :'(

heyyoo heyyoo! wassup duhh -.-' actually hari ny aku tak pegy sch disebabkan aku dah bangun lambat iaitu pada pukul 6.5o gile ahh! kalau aku pegy sch, nk mandi lgy, nak paki baju, betulkan tudung and tasha lagi, abang lagi! oh fuck! tapi kesian jugak dekat aku. tak boleh amik topical test for maths and geografi -.-' kepada pn maheran and cikgu asikin, sorry ye cikgu, saya tak boleh nk amik test :'( sedih saye. kali ny dah 2 kali tak amik topical test geografi and maths. takpe, kertas tuh aku boleh amik buat revision. budak baik laa katakan * choi! budak baik? sekolah pun kau tak pegy laa faa HAHA.


and lgy satu you kenal ini logo ? wait a minute aku nak kome tengok.



haa, now you sudah tengok kan ? so actually teman nak kabo yg teman dah tak boleh on facebook! tak tahu laa apo kononyo dgn internet ni -.-'  susah den! haihh. hmph, dah tak boleh nak onlinee. korang tgk jelaa isu semasa from me dekat sini yolaa -.-' sekian terima kasih :'(

No comments:

Post a Comment