Monday, August 9, 2010

BARANG AKU BUAT HARTA KAU PULAK -.-'

wa tahuu waa tak se-HOT korangg, and wa tanak jd hot pun okehh!
harta benda aku, kau buat mcm kau punya kan? ohh pelis laa babe, nyampah mak. kau tgk apa yg aku pakai. tade gaya gitu! duhh, mmg mcm shit shut ! aku pakai pun tak lagi bende alah tu, kau pulak dah rembat -.-'

tadi dekat sch tade pape sgt, pepagi mmg mood dah tadoo -.-' waa sakit perut okehh. and then td bayar duit buku dekat cikgu, yalehh! wa mau study, bkn mcm lu! mengate lebih, panas mak! HOHO, cool cool :) then english, cikgu pulak mcm touching2, geli geli, HAHA. tapi kesian pun ade, budak2 buat dekk. hampehh punya member. then rehat, tak beli pape, duit habis sudaa. HAHA kesian kesian :D cari irdy then baru jumpe time habis rehat, tape tape. izzati sedia meneman? yeke? HOHO. balik kelas sejarah mari, haihh. topikal test. " saya bg 5 minit je untuk kamu baca buku bab 7 okayy" itulah kata2 yg keluar dari mulut aww! grr, gedik! tapi yg masuk bab 5 & 6, ohh damn! suruh baca bab 7 tapi yg msuk bab 5 & 6, tension -.-'

then then bm ehh ? entah laa, tapi cikgu pun moody -.-' ada laa sikit2 bergembira seketika dgn iklan2 yg merapu meraban :)) then ahh sivik, apee yg aku belajar ? NOTHING, takde pape. aku pun decide lepak dgn mereka2 yg baru je buat aku happy pagi td :) thanks babes <3 duduk ats lantai and bce buku cerita seperti Snow White, Seven Little Dwarf, Mickey Mouse and and favoritaa saya! Cinderella :) wuuhuu, rajin membaca ke ? ada laa sikit, just rajin tengok gmba2 tuh :D then science, ehh ehh! cepat cepat, nnti cikgu tutup pintu tak boleh masuk and at last dapat jugak masuk, then tetibe! HEY! duhh -.-' cina balik china laa wehh, tetibe pulak nak buat cikgu sedih tahap gaban, like shit you know. yeaa, cikgu apee tah nama dia, dia ckp mcm tuh lps cikgu tutt ckp HEY! gilaa aa, aku and mereka2 senyap tak terkata, AHAHA. then cikgu denda budak2 chinese tak boleh duduk and tempat dorang tade kipas. haa tulaa, buat hal lagi, sape bukak mmg kena laa dgn cikgu -.-'

then tetibe aku dengar " wehh wehh, dorang bukak kipas duhh " " ohh takpe takpe, nah tgk ni " aku pun jln dgn rupa mcm nak terberak AHAHA, acting laa kejap. nanti dorang syak aku pulak :DD

" cikgu cikgu, nak tahu ta nak tahu ta ? budak2 cina bukak kipas :) * kelip2 mata , er cikgu stay sini, bila saya dah keluar baru cikgu keluar, saya nak buat2 frust tak dpt pegy toilet ni, ngee " cikgu pun angguk, tak lama lepas tuh, cikgu keluar :) hey! bunyi lagi, and budak2 chinese kena denda lagi, aku pun mcm err err, HAHA. then teruskan experiment and aku sangat degil sebab aku main acid apee tah. dorang ckp " fara! duhh! jgn main, nanti kulit kau menggelupas -.-' degil betul " sorry diana, kau dah tahu perangai aku mcm ni kan :D and at last dia marah aku and suruh aku basuh tgn, dah alang2 basuh tgn, aku main laa sabun and basuh beaker2 tuh dlm lab :D gila best. kelas aku yg last balik, HAHA :D then balik beli jambu 3 hengget, ngee. tasha 1 aku 2 :D heheh ,  then balik rumah and ini lah hasilnyaa, aku dah dapat ilham balik nak upate blog aku yg sudah seminggu terbengkalai :)

so ni jelaa ehh, so toodles :D

tetibe aku rindu kau :'( wish that you were here


No comments:

Post a Comment