Tuesday, August 10, 2010

heyy! korang semua mcm shit! babik betul -.-'

hoi korang korang, aku ni wujud ke tak dlm hidup korang? aku kawan korang ke? hmph, pfft! like shit! td balik je rumah terus pegy rumah shee. aku dah agak dah sebab tetibe hari ni mummy lalu dekat jalan nak pegy rumah shee :) okay laa, best laa jugak. record itu record ini, fuhh! best! HOHO. then lalalala balik rumah, like 5 something. then aku online kejap. elekk, kejap je, HAHA. lepas tuh bersiap2 ke rumah intan. yalehh, gila boringg stay rumah! duhh -.- then tetibe mummy dtg, " ehh, mummy pggl td buat dek je kan ? naik naik " -.-' habislah aku! tapi tak kena pun, tasya aa yg byk kena membebel. semuanye bermula hanya kerana si DIA! like shit! fuck duhh -.- so sejak daripada pukul 7 lebih tadi, aku memang tade mood, lepas habis lipat kain aku terus ambik beg then keluarkan buku maths. study lagi best daripada buat semua benda ni okay! then aku dah habis buat keje, baring2 japp. ahh shit! boringg, aku pun onlinee. time time online ni jugak kau nak carik psl dgn aku lg? tak puas ke wehh ?! kimak haram -.- yang kau ni pun satu, dah tahu almari aku mcm haram, lg nak pi tunjuk dekat dia. lps tuh kau nak bukak almari lagi satu pahal ?! and you, yg you nak selongkar baju2 aku dlm bilik tuh pahal ? tgk bju2 yg ada laa aku lipat sikit kena buat double sebab kau dah sepahkan baju2 aku atas katil -.- sabar jelah ye i dgn you now. esok nak puasa, i pun tak tahu what will happen tomorrow and the day after that -.-'


SELAMAT BERPUASA KAWAN-KAWAN :D

No comments:

Post a Comment