Wednesday, August 11, 2010

what a boringg day

hari ni aku rasa tersangat lah boringg -.- sebab aku tak pi sch mehh, lepas sahur terus tidur, gila ngantuk aa! wuuhuu tapi best, tidur dgn nail clippper, kau ada? tade kn? HAHA :D then then aku bangun and ups! haa haa, tak puasa. tak tahuu! HAHA, siut je. so hari ni. topik of the day is . . jeng jeng jeng! ABOUT WAN MUHAMMAD ADIB! yeahh bravo bravo. so lets talk about him :D


WAN MUHAMMAD ADIB <3


dia baik okehh!
dia someone yg boleh kau buat jd partner :)
dia tinggi, tapi haxx lg tinggi * siut je kau kn ? rmbut kau je yg tinggi okehh, HAHA
dia duduk dekat dgn rumah aku, 
dia seorang yg HOT! aww! HAHA * dia marah kalau aku ckp dia hot, HAHA
dia handsome +++ comel * gila comel time dia pakai cap hari tuh! HOHO
dia superb! best aww kwn nun dia
dia suka buat aku happy, tak tahu mengapa * i like! HAHA, nyett je
dia kawan terhebat * terhebadd dary ladang bak kate bella, HOHO
dia blur blur sikit time malam2 ni, tak tahu mengapa * tengok mood dia jugak kalau dia happy :D
muka dia mcm couzie aku, hisham razaha * tapi dia tak suka kena compare2 ni
dia mcm abang for me * aww sayangg you mcm abang i laa! bodyguard hebat! HAHA :D


p/s ; kalau tanak makan kasut supra hak milik alang, or makan kaki, jgn sakitkan hati si dia ni okehh.

No comments:

Post a Comment