Thursday, August 12, 2010

school = sekolah

gila batak! saya ke sekolah bang :D HAHA, aku berasa tersangat lah pelik kerana ramai kwn2 aku yg memakai baju sukan, ohh my dior, apa yg sedang berlaku ni ? HAHA. aku tanya laa si anis ni haa, nis nis asal ramai yg pakai baju sukan ni eh ? bukan nyaa ada pj pun kan, kata puasa :) then anis ckp, kitorang buat banner. duhh! asal tak btahu ?! aku nak join! huu, begitu sadis sekali ye teman2. then naik kelas dgn bella. sampai rehat asyik berkepit je dgn si bella ni haa. lps tuh time geografi, semangat betul aku kali ni yehh, tapi ada laa rasa takut sikit, ye aa. aku tak buat latihan lagi douhh! gila shit, huu. then nmpk nyee buat nota, amin amin :D then rehat, before rehat, aku btahu bella yg aku nak mintak berkat. HAHA yalehh, pelajar yang sangat " cemerlang " dlm kelas okehh, HAHA. ponteng sana ponteng sini. but now. insaf sudaa. yes bagus ye kau skrg faa, suka nyahh.


then dah slm2 semua tuh, bella decide nak pergi library, pinjam novel. a'ah kn, aku dah lama tak sentuh novel jiwang karat or bnde2 lasak ni, so aku follow jelaa si belle ni, HOHO. smpai2 je dekat library, alahh! malu pulak dah. cikgu ada dohh dekat dlm, alaa, buat bodoh sudehh :D then masuk and pegy dekat bahagian novel novel ni haa. ada jugak laa yang menarik perhatian aku, mcm buku " semoga bonda disayangi Allah " agak interesting tapi -.- boringg kot. lepas dah byk2 kali round dekat situ, kitorng rasa mcm takpayah laa pinjam, tade buku yg interesting kot :D aku pulak decide nak pegy tgk si budak2 kelas aku dekat dewan. err err, saya nak komen sikit ye tentang banner tuhh. agak buruk sikit aa wehh, HAHA. siut jee. 


takpe takpe, boleh lah tuh :D asalkan kelas aku buat banner tuh, wuuhuu. then then, ehh! bella hilang, mana pulak laa si minah ni, then jln2 kejap dgn ainaa pegy dekat yazreen. tanya yaz ada tak nmpk si nabila ni, dia ckp ada dekat toilet, bila aku pegy toilet, takde pulak. haihh, cepat bebeno ye kome ni -.- last2 jumpa jugak deme dekat dewan tuhh, nmpaknyee nad nak naik kelas, yey! dah tak boringg :D and si bella ni pun dah tak kesunyian, HAHA. ayat nak jiwang je aku :) then msuk kelas apa yg aku buat ehh, haa. maths. alaa! boringg, then agama, pegy kelas belian. then elelellelelle aku masuk kelas again for bm. duduk2 then tetibe cikgu apoo tah masuk kelas then marah2.


cikgu bukan saya yg buat! dorang ni haa, budak keling and cina ni. sebuk je! lps tuh budak melayu jugak yg kena -.- shit je. then kena berdiri sampai pukul 1.10 oh gabbana! nak mampus dah ni cikgu, peliss. nak duduk kejap je. but ahh! tak boleh tak boleh. cikgu suruh ambek buku penulisan then buat karangan last week smbel berdiri -.- but then! ohh tetibe! syafiq btahu aku suruh aku tgk ats meja aku skunk.


AKU MEMANG SUKA DEKAT FARAHANI.
DALAM HATI AKU BERKATA,
ADAKAH KAU MASIH SINGLE ?

FROM ; ADLI
ADLI LOVES FARAHANI

aku pun tak tahu siapa yg tulis, kalau adli nak tulis ? err maybe laa, sebab bella 2b pernah gtahu aku yg si mamat ni suka dekat aku, but for he's my friend and disebabkan aku dah tahu dia suka aku, aku decide dah tak pergi kantin time pepagi and decide takmo ckp dgn dia dah :) like fuyoo, gila berani conteng meja aku then tulis benda alah yg tak berapa berguna -.- lagi baik kalau kau tulis formula2 maths ke hape ke jadah ke, but ni tak -.-

then aku dgn nad ckp yg tuh maybe or maybe bukan adli, but entah laa -.- syafiq ckp a'ah and si syafizal ni ckp si syafiq ni jeles bila dapat tahu. like buto, takde pompuan lain ke korang nak ? HAHA * aku tak bangga okeh, just ckp :) then aku pun blah sebab dah habis waktu sch, and mcm biasa, balik mesti dgn nad :D weehee, tunggu si zakwan ni punya laa lama, then aku decide " nad, jom aa, kot kot aa dia dekat depan ke hape ke " " haihh, mmg nak ketuk si zakwan ni " HAHA, aku just tergelak2 je, kehkehkeh :) then aku toleh belakang, aikk panjang pun umur kau yehh :D

then, keluar2 je, haa smpai dah si limah ni :D then go back home. " yong, jgn lupa bwk naik barang dekat belakang " hm yolaa. aku pun bawak laa naik, gila berat. sabo jelaa. puasa dik oii :D then letak barang, tanggal baju tuka pakai short pants and singlet aand gedebush! terus aku tidur, gila babeng penat -.- then bangun pukul berapa tah, aku masuk bilik air basah badan then study. budak rajin ni okehh :) then onlinee pukul 6 like that laa. then time mlm, ahh! tak kuasa den nak kabokan, baru nak lepak2 dgn bebudak tuh, si dua ekor setan lahanat ni dah memekak! shit butok kimak babik! herghh! sabo2 laaa sikit, nanti bila nak gi taman, aku jugak yg nak kena ayat -.- hadehh, sabar ye cik kak oii! duhh. so nmpak nyee ni jelaa post for today. esok maybe tak pi sch kot, gila malas and gastrik aku masih tak okehh lagi -.- daaa. jgn lupa puasa wehh! niat sekali :D

gila boring -.- help me bie!

No comments:

Post a Comment